Jeppe var upptagen, men jag fortsätter leta! :)

Heej bloggen, Amon här! Tyvärr var Jeppe redan "upptagen" men jag fortsätter leta, har hittat en Leonberger-annons och en Cocker Spaniel-annons! Båda verkar väldigt lockande men jag måste nog vänta på mammas och pappas godkännelse... Igår sov jag över hos Julia och Daniel, jag fick en Tigerskjorta, en Tiger t-shirt och ett par G-star jeans. Sen vid ett ungefär kom jag hem och sen gick jag, Frida och Lollo till Fridas stall! Vi klappade många hästar men Birk var borta! ( katten) Sen när jag kom hem började jag med mina dumma läxor, just nu HATAR jag mina lärare, vi måste skriva en historia tills imorgon i svenskan, och på tisdagen måste jag redovisa en målning som jag har målat, och lämna in ett papper om det, och läsa ut en engelska bok och redovisa om den, sen på torsdagen måste jag vara klar med typ 20 NO sidor och svara på typ 40 frågor, seriöst, hur orkar man?!?!
Jag tycker att lärarna borde prata lite och se till så att eleverna inte får typ 6 läxor på samma 4 dagar och undvika stress... Ajuste, vi har också beep test på tisdag och prov på dem flesta musklerna i kroppen, önskar att jag kunde sova i en hel vecka... :P
Godatt, måste plugga och rita och läsa samtidigt, jippiee -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0