Karlsson på taket?

Tjena! Frida här!
Vaknade i morse av att någon ringde. Jag skyndade mig upp och när jag skulle precis svara, så svarade syrran. Japp, då hade man trasslat sig upp från den varma sängen i onödan. Och vem ringer en kl 10 på morgonen? Ialla fall, så såg jag ut. Grå himlen. Usch. Sen fick jag syn på något rött som rörde sig på ett tak. Jag trodde ju att det var en människa, men tog fram en kikare och kollade igen. Ja, det var en person på taket, som satt i en stol! Jag undrar verkligen om det var någon som försökte vara Karlsson.

Idag har Amon tänkt sig att gå till Panduro (en pysselaffär) och vill absolut inte gå ensam, så jag får väl bli hans rådgivade. Vi får se vad han köper (jag har ingen aning vad han är ute efter...)

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0