Lite sena bilder

Heej bloggen! Nu har jag (Amon) hämtat kameran och det forsar ut bilder ;) Dem hära bilderna nedanför är från den 24 april... Hursomhelst, Idag var det ingen klättring och det var ganska skönt, jag gick nämligen upp halv 8 idag -.-
Att ha hund är verkligen krävande och även fast jag verkligen älskar Porthos tycker jag att det är ganska skönt att ha honom varannan vecka, men det är såklart mer kul än jobbigt att ha hund!
Lite bilder...
'
Lövely! Haha
Så, det var såklart mer bilder men jag tycker att redan nu är det ganska många... :P
Hejdå, ha en bra dag och helg! :D

Kommentarer
Postat av: Flisans FOTOBLOGG

veckans blogg är nu avslutad.

Tyvärr vann du inte, men tack för att du deltog



kram

2010-05-01 @ 13:01:23
URL: http://fotobyflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0