Fodervärd åt Jeppe!

Heej, Amon här!
Idag skulle jag göra något med Frida men ingen av oss orkade... Jag har typ städat, gjort läxor och spelat Sims 3. Det har varit shittråkigt väder utomhus och den vårkänslan som fanns innan är helt borta! Nu är det återigen bara grått, mulet och kallt... Men det har inte bara hänt dåliga saker idag, Mamma gick med på att bli Fodervärd till en jättegullig Labrador! Den heter Jeppe ( jag gillar namnet halvt... ) Vi skickade in ett mejl och vem vet, imorgon är jag kanske en "halv hundägare" :P Det var allt som hände idag, förutom Jeppe var det inte så jättemycket att säga...
Fodervär/extra matte sökes pict big
Här är en fin bild på honom! Gullig?
Fodervär/extra matte sökes pict big
Sorry, var tvungen att lägga in en till :P
Kramar/Amon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0