Fullpackad vecka

Tjaaa! Idag så var det en ganska dålig dag i skolan, jobbiga kompisar (vissa) och störande lärare. Men nu när jag är hemma så är jag på lite bättre humör, vi har fått ett email från en tjej på Rörstrandsgatan, hon vill att vi ska ta hand om hennes hund i en vecka, månad eller flera månader! Det är en chihuahua och jag vet att dom är väldigt små men det kanske är kul ändå! Men hursomhelst, nu har vi mejlat tillbaka och vi väntar på svar, ÄR EXTREMT TAGGAD!!!
Imorgon skulle jag, Frida och Louise titta på bio, men min helg är helt fullpackad, imorgon ska jag upp klockan 7.30 och ta mig till Telefonplan. Klättringen slutar klockan 12, och efter det ska jag åka direkt till Slussen för att sen byta till nån buss som åker till Orminge, där ska jag möta Julia och Daniel. Sen ska jag och Lily sova över hos dom! Sen på söndagen ska vi träffa chihuahua-tjejen och prata lite och kanske även få hunden! Sen kommer jag nog vara ganska trött... Men som tur är fick vi inte så många läxor över helgen, vi har bara 4 prov, stööön, men dom är vecka 16 och 17! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0