Middag hos Mormor och Morfar!

Hej bloggen! Idag sov jag lite extra länge, behövde det verkligen, Ebba ringde mig klockan 1 på morgonen och ville prata, hon var ensam hemma i hennes villa och hon var trött men ville inte sova, vi pratade lite om allt, men ändå inget! På morgonen lagade pappa amerikanska pannkakor och jag blev jättemätt! På dagen åkte mamma, pappa och Lily till kolonilotten men jag stannade hemma och latade mig :P. Vid ungefär klockan 1 kom Frida hit och vi bakade sirapskakor! Sen vid 3 kom Julia och Daniel hem hit och vid klockan fem hade vi gett oss av till Mormor och Morfar! Hemma hos dom åt vi "påskmiddag" och hade det trevligt, fick ett ägg med smaskigt godis också :P

Jag och Frida spelade schack, JAG VANN! Nää jag bara skojar, men jag vann ändå...                                                 Godnatt! Tog typ inga bilder idag... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0