Min turdag

Tjaa! Amon här, idag är det min turdag, jag ska berätta varför...
Idag skulle jag ha varit klar med ett bild projekt och ett engelska projekt, jag var inte klar med nån av dem... Men Claire ( Min mentor ) var sjuk! Så jag slapp undan och hann göra jättemycket på mitt bildprojekt! Sen var min mattelärare sjuk också, så därför blev det ingen elevens val, och klassmötet var också "inställt", vår andra mentor ( Ari ) var också sjuk, och jag har håltimme efter lunchen så jag fick gå hem klockan 11.45 idag!!!
Sen blev det bara bättre, när jag kom hem kollade jag min mejl, då hade 2 personer velat att jag skulle bli fodervärd åt deras hundar! En av dem var Oliver, vi hade sökt till den igår. Det är nästan helt säkert att vi ska bli fodervärd åt honom, men nu undrar jag bara, vad kommer bli bättre? :D
Tack och hej leverpastej! :)

Kommentarer
Postat av: I D A

Nej, jag tror inte det står soft nånstans :P kram

2010-04-14 @ 18:35:16
URL: http://baraiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0