Porthos!

Jag har inte bloggat för jag har varit jätteupptagen! I lördags fick jag nämligen lilla Porthos! Porthos är en liten Chihuahua hane som jag har varannan vecka (ojämna) han är 9 månader och jättegullig! Han är typ mindre än vår kakburk men han skäller och kaxar ändå mot stora hundar som t.ex schäfrar! På helgen myste jag med honom och gick ut lite då och då men nu när skolan är igång har jag behövt gå upp klockan sex, gå på promenad och sen hinna duscha varje morgon och äta frukost osv... Det är lite stressigt :P
Jag tog lite bilder på honom men jag glömde kameran hos Mormor och Morfar :(
Om 9 dagar ska jag gå till tandläkaren och ta bort min tandställning! Shit asså, jag är överlycklig! Jag har haft den i lite mer än ett år nu men det känns som om den tiden gick jättesnabbt! Nu har jag raka fina tänder och jag tycker att det var helt värt all smärta jag haft i munnen! :D
När jag stuckit iväg och hämtat kameran lägger jag upp MASSOR med bilder med Porthos!
/Amon
Ps. Jag valde inte namnet :P

Kommentarer
Postat av: ~ N O R A ~

Hej!

Har fototävling på min blogg, var gärna med! :)



http://ttypnora.blogg.se/2010/april/fototavling.html#comment

2010-04-27 @ 16:47:30
URL: http://ttypnora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0