Slapp-dag...

Heej bloggen, Amon här! Idag ville jag åka till Panduro med Frida men hon skulle till Kista. Och det är inte så kul att åka till Panduro ensam... Har varit hemma, slappat, spelat Sims 3, en riktig usel lovdag! Jag skulle ha skrivit vad jag ska ge Frida i födelsedagspresent men eftersom att vi delar blogg blir det kanske lite avslöjande :P
Igår åkte jag, Linda och Sofia till Telefonplan! Det var Shitkul! Klättrade upp för några väggar som var typ 15 meter! Höjdrädslan börjar nog avta tror jag... Idag blir det nog inget speciellt som händer, orkar inte baka, vill inte gå ut ensam, vill inte vara inne hela dagen, vill inte läsa min tråkiga bok! Kul dag framför mig... ( sarkastisk )
Nu ska jag försöka hitta på något "kul" :P
/ Amon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0