Rom om 2 dar :D

hej! idag blev jag lite sur efter att vi slutat men jag orkar inte prata om det och det är utrett och så, imorgon ska jag klättra och sen typ packa och så för resan till Rom! ♥ Faan vad jag ska köpa kläder och saker där men det blir väl kanske lite sightseeing också... Jag har bestämt mig för att ta med systemkameran till rom men jag måste ha på den som en turist så ingen tar den :P Men det är ganska hemskt, i vissa länder finns det tjuvar som skär av armen på rika människor mitt på gatan för att få deras Rolex klockor! Men som tur är har jag inget armbandsur. ^^ Det är fett bra för jag åker på måndag och då har vi prov i matte så jag tar det vecka 20!
Godnatt/Amon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0